Klær leker og utstyr til barn frå 0-12år

lørdag 8. august 2009

Knuste ruter og høg puls...

...å bli oppringt av politiet midt på natta er ikke noe særlig...pulsen steig mange hakk...det var knust ruter på butikken...mange tanker rasa i hodet...har det vært innbrudd, herverk, er noe stjålet? Er forsikring i orden?? Hva gjør vi?
Etter å ha samla tankene litt var det bare å få på seg klær, hoppe i bilen og ta skaden i øyesyn...det var en lettelse å se at det kun var ruta som var knust og at alt inni butikken var inntakt...det var til og med den minste ruta som var knust...så var det bare å finne frem feiekosten å sope sammen glass før hullet ble tettet med en plate. ..Tok litt tid å få roen tilbake, det var ikke så lett å få sove igjen etterpå...den mest fremtredende tanken var: Noe så vanvittig unødvendig...hva har noen igjen for å gjøre slikt? Håper det ordner seg for oss og for de andre som fikk rutene knust i natt...

http://smp.no/article/20090808/NYHETER/140101658/1002/NTBI

5 kommentarer:

  1. Men, dere glemte å sope opp alt glasset på utsiden. Var veldig mye som lå igjen på fortauet når jeg gikk forbi med små barn lørdag.

    SvarSlett
  2. Har dere lagt merke til at dere har en skrivefeil i slagordet deres? Artig, heter det. :-) (Og mulig det burde være 'born' i stedet for 'barn' på slutten for å få det grammatisk riktig, men der er jeg utsikker...)

    Ellers gleder jeg meg veldig til en ny barnebutikk!! :-D

    SvarSlett
  3. Slagordet vårt skal være slik...det har vi bestemt...så sånn er det med den saken...men takk for påminnelsen :)
    Lei for at glasset blei liggende, tenker ikke så langt når man inspiserer knuste glassruter midt på natta...sopte unna fortauet og gikk hjem å la meg igjen...beklager så masse, vi skal rydde opp :) Kjekt å høre at folk gler seg til opning...det gjer vi me :)

    SvarSlett
  4. Så kjekt at dokke skal opne ny barnebutikk i Volda - eg gler meg masse!!! Har ein innlegg om barnekle på bloggen min i dag, og har reklarmert for butikken dykkar og lagt ut ein link. Har endåtil drista meg til å låne bilete av logoen + eit bilete frå ein av klesprodusentane.

    Lykke til i innspurten!

    SvarSlett
  5. Eg gleda meg til butikken åpna. Det ser så flott ut Solveig:)
    Trasig med det knuste vinduet, men bra at det ikkje var meir som var ødelagt.
    Håpa alt står bra til, lykke til vidare. Ka tid det er åpning? Lyst å kome eg :)
    Klem

    SvarSlett