Klær leker og utstyr til barn frå 0-12år

fredag 28. august 2009

Vinn gåvekort!!

Vi er så gla for all den gode responsen vi har fått, og har tenkt å gi litt tilbake!

Vi deler ut eit gåvekort, verdi 500kr!

Alt du treng å gjer er å legge igjen ei helsing!

Om du har blogg eller ei er det berre å trykke på komentarfeltet, (om du ikkje har blogg velg identitet: anonym) legg igjen navn, og om du skriv om konkuransen på bloggen din og legg ut link til HURLUMHEI-bloggen, får du 2 lodd når vi trekk vinnaren! (skriv i kommentaren om du legg ut link på din blogg)

Vi trekkjer vinnaren før åpninga 10.sept!
Og husk å legg igjen mail addresse evt. tlf nr så vi kan nå deg om du er vinnaren!

64 kommentarer:

  1. Hei og hopp!
    Ej og Amalie gleda oss veldig til butikken dokka opna, he bevisst utsatt shopping av nye barnehage kle så vi kan handle med dokke :-) Som ej he sagt til Solveig før trur ej ditte blir skikkelig bra og ej høre folk snakka om dokke og alle e kjempe positive! Dokke e kjempe tøffe! Masse lykke til :-) Hilsen Tone Rønning toneronn@hotmail.com

    SvarSlett
  2. No nærmar det seg opning, og eg gler meg noko voldsomt! Junior treng nytt ulltøy, og det passar utmerket at de skal føre Janus! Me gler oss! Veldig! Lykke til med innspurten!
    Helsing frå June og Ole Jacob
    junekathrin@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Hei jenter!
    Eg følg med dykk frå Bergen, og er innom bloggen kvar dag for å sjå korleis det går! Gler meg til å komme innom å sjå neste gang eg er i Volda.
    Vareutvalget ser kjempebra ut, og konseptet er supert! men blir der bæretøy? type meitai, ringslynge osv?
    uansett; Lykke til og hipp hipp!
    Helsing Torun Hunnes torhunnes@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Juhuu!!! Endelig en kjekke butikk for onga i Volda.... Kjempe bra jobba, jenter!! Ditte trur og meina ej verte kjempe bra....
    Lykke til!
    Stor klem frå Ann-Helen
    annhg@start.no

    SvarSlett
  5. Masse lykke til med opninga. Høre folk prata om dokke både her og der, so ditte lova bra :) Ej he lagt link til bloggen (/konkurransa) på bloggen min mæ, å invitert i vilden sky på face, so håpe dokke fe nåkre kunda uta øyane også :) Klem, Annika!

    SvarSlett
  6. Dette vert så spennande, gleder meg til å besøke butikken og finne godbitar til dei små! Passer bra å skulle bli mamma igjen med slik ein flott butikk i Volda ;) Har lagt link på bloggen min før, gjer det gjerne igjen :) Masse lukke til framover!!! :) rkrovel@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Hiv meg på her. Kikar innom om eg vinn
    Anita

    SvarSlett
  8. Heisann! Tenk at nokon kom på ein så god idè:) Det skal bli så herlig å sleppe å kjøre fleire kilometer berre for å kjøpe barneutstyr! Dette gler vi oss til masse! Har allereie tipsa mange rundt om i bygdene;) Så i september blir det hurlumhei for mange! :) Stå på, dette blir bra!

    Klem frå Lisa Marie.
    - forde87@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Heia! Håpe dokke kjem til å ha godt utvalg i utstyr også!!!:)

    Mvh
    evart@online.no

    SvarSlett
  10. Heisann!
    Lykke til me innspurten. Gleda mej veldi te å komme å sjå :)
    Klem frå Hanne Marta, (kanskje ikkje den som fyst og fremst trenge gavekort hos dåkke.. Men kjekt me konkuranse uansett.. Å andre fe jo unga i hytt og pine for tida..)
    hannemarta@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Så gøy med ny butikk! Hanne Marta reklamerer, og det går rett hjem hos meg som har en liten krabat i magen. Jeg legger ut link på bloggen min! Lykke til med butikken!

    SvarSlett
  12. Da vil Birk og mamma gratulerer dere med snart open butikk. Vi vil og takke dere for at vi fikk innvie ammekroken deres.
    Livet kommer til å bli bra snasent for alle foreldre, tanter, besteforeldre, faddere og gode venner nå som det er en butikk å handle i.
    Masse lykke til, dette kommer til å bli bra :)
    Mange lykke goder til dere fra Birk Magnus.

    SvarSlett
  13. Vi ynskjer lukke til og gler oss til å ta turen innom!

    idunlee@live.no

    SvarSlett
  14. Ditte kjeme til å bli en suksess-butikk! Gleda mej til å komme å sjå.. likte veldig godt fargane dokka i butikken! Farga sprer glede og humør.. Lykke til med opninga! Helsing Åse-Lill

    SvarSlett
  15. Kor spennande :) Gleda meg ti åpninga!!!
    Lykke til vidare me førebuinga av butikken. Tror det er mange som gleda seg.
    Klem

    SvarSlett
  16. Ønsker dokke lykke til med siste innspurt og åpninga av butikken. Spennande! Synst de er tøffe som satsar.Ditta verte knallj:)
    Helsing Monika
    monikada@frisurf.no

    SvarSlett
  17. Hei Solveig og Eli :-)..
    Endelig noken sm tek tak i det og åpner ein etterlengta butikk.. Mange har tenkt det, men ingen turd gjort det.. Før dokke. - Takk :-)
    Gled meg veldig til å komme innom og handle med dokke. Kjekt med ein slik butikk for ei som er gla å shoppe og at påtil skal ha permisjon enda eit år til. Masse lykke til:-). Klem, Helen & alle 3 barna..herosset@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hei :)
    Vil ønske dokke lykke til med innspurten, og seie at eg gler meg mykje til å sjå kva dokke har å tilby...alltid spennande med noko nytt :)
    Tek garantert med vesle Nicholas og kjem innom på opningsdagen.

    Klem frå Rigmor

    SvarSlett
  19. Hei gode Solveig og Eli!
    TIl lykke med opninga! Håpar verkeleg det kjem masse folk og handlar som berre det framover. Ikkje nok med at de startar butikk, men de gjer det i Volda sentrum, så vi får liv i sentrum igjen!
    Alt godt, frå
    Anne Marta Vadstein
    annemaviva@gmail.com

    SvarSlett
  20. Hei! kjempespennandes butikk dåkke skal opne,gler mej masse til å få kome innom. Eg treng mykje rart eg med en treåring og en baby i magen:) Håper blant anna at dåkke har stellebord.? Lykke til no i siste innspurt!! mette_lin@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Lykke til med opninga, gler meg til å sjå butikken!

    Gåvekort er alltid kjekt, lagar link på bloggen og i håp om større vinnarsjanse:)

    Smil frå Anita

    SvarSlett
  22. Gleda oss til ny butikk i Volda :-) Blir gjerne med i trekking av gavekort :-) Lykke til med de site forberedelsene til en flott butikk!
    Maria og Lise
    soresunnmore@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Til lykke med de som må bli den flottaste butikken i volda. Gleda meg til opninga, og muligheita til å finne flotte å tøffe klede å utstyr til små gull! Lykke til !!!
    Helsing Ingvild
    ivs9@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Hallo :)
    I tillegg til den komande åpninga av butikken, synes ej det e kjekt at dåkke he både blogg, nettside og gruppe på facebook der det stadig vert oppdatert og informert. En verte no skikkelig spent på butikken dåkka, ser fram til åpninga! Helsing Helene :)
    helenegarnes@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Denne butikken kjem til å gå strålande, ein slik butikk er det virkelig behov for i Volda!! Kjem nok til å komme innom ofte!

    camvart@hotmail.com

    SvarSlett
  26. stine-brith s.sunde30. august 2009 kl. 13:31

    Heisann!
    Endelig en butikk i volda so he d me trenge til våra kjære små.. gleda oss kjeme masse til å konde ta turen i gata å shoppe i staden for å måtte til vik.. kjempe greier:) Flott at dokke tok tak i problemet so me mong en gong he ergra oss over.. Stå på og lykke til me opninga og drifta:) stine-brith s.sunde..
    stinebri@hotmail.com

    SvarSlett
  27. 10.september blir ein stor dag. Butikkåpning og hjortejaktstart!!!!! EJ skal i alle fall ha me mej begge deler :) Lukke til :):) Marita Dalebø, 95860765

    SvarSlett
  28. Hei!
    No gler eg meg kjempemykje til å kome ned og sjå den nye butikken dykkar som snart opnar! Friske fargar og gjennomtenkte løysingar med eigen leikekrok fall i smak hjå meg.
    Har gått over kleda til dattera mi, og funne ut at vi treng ein god del ulltøy og vinterkle. Så no ventar eg med innkjøp til Hurlumhei opnar. Skal bli kjekt å shoppe med dåkke!!
    Lykke til vidare med arbeidet!
    Beste helsing Borghild Andås Ingebrigtsen

    SvarSlett
  29. Heia:)Vill berre ynskje dokke masse lykke til:)Blir spennande å få sjå:)Dokke e tøffe:)!
    Mvh.Gunnhild Homberset:)

    SvarSlett
  30. Dokke er utrulig flinke!! (får ein fleir lodd dersom ein skryt mykje?? -i så fall har eg mykje på lager:) )
    Gleder meg stort!! :)
    Elisabeth S A (steise@hotmail.com)

    SvarSlett
  31. Hei hei
    Gler oss veldig til butikken oppnar =OD
    Lykke til ...

    mvh Sylvi Ann (s.velsvik@hotmail.com)

    SvarSlett
  32. Hei!
    Melder meg inn i rekka med god-ord her. Er veldig glad for at vi skal få ein butikk som skal selgje barneklede og barneutstyr, og har, som fleire har nemnt her, utsett diverse innkjøp, i påvente av at butikken dokka skal opne. Gled meg til å sjå! Lykke til!
    anettedagfinrud@yahoo.no

    SvarSlett
  33. endelig!!
    endelig kjem det en butikk med både klede, leiker og vogner til bygda! både håpa og trur butikken kjem til å ha monge besøkande..
    masse lykke til frå Camilla og vesle Daniel
    nupatupp@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Gleda meg masse til åpninga!
    Håpe dokke fe inn ME TOO klede me.
    Lykke til med åpninga!
    Klem Trude, Isak og Matheo
    t.bjorkedal@gmail.com

    SvarSlett
  35. Heise det ..ej so trudde det va i morgå dokke opna....ja ja må no berre vente 10 daga til då.Ej gler mej ilag me dokke .Stå på og lykke til,frå Kine.

    SvarSlett
  36. Hei no gleda eg meg til dokke opna dørene. He masa på mamma om at eg trenge rette togskinner, (større bodyar og nye lestar.) Så eg kjem så snart dokke åpnar, har med bursdagspengane mine og skal kjøpe meg rette togskinner. Ho Mamma skal kjøpe bodyar og lestar til meg seie ho.
    Då sjåast me snart da Solveig.
    Helsing Elling ps Skulle helse frå ho mamma Ingrid å seie at e posten vår e: ro-torv@online.no

    SvarSlett
  37. Hei! Spennande med noko nytt i volda! Eg fylgjer med frå haugesund, og planlegger å stikke innom når eg er heime i oktober.
    Lykke til med opninga!

    Aina s.

    SvarSlett
  38. Hei!
    Gledar oss veldig til dykk opnar butikken :) Vil tru den blir kjempefin, dette treng Volda sårt. Masse lykke til! Snart kjem me å handlar ull og sikkert noko meir ;)
    Helsing Anita og Magnus Johan Klokk
    anitahkl@yahoo.no

    SvarSlett
  39. Hei!
    Det alltid spennande med nye butikkar, men denne har eg skikkelig trua på! Konseptet er genialt, med eit godt utvalg av både leiker, kle og utstyr. Dette blir eit godt tilbud til småbarnsforeldre, men også til besteforeldre, øvrig familie og venner som er på utkik etter fine gåver:)
    Hurlumhei blir eit friskt pust i gatebildet her i bygda vår og det er akkurat det Volda sentrum treng.
    Til lukke med opning av ny butikk!
    Mvh; aworren1@hotmail.com

    Mvh: aworren1@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Heia som vanlig på dokk! Gleda mæ te åpning, syns dokk har fått inn mykji fint. Berre å rette ryggen å tru på det dokk har fått te. Lykke, lykke te! :-)
    Elin, bobaras@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Lykke til!
    Kanskje vi svipper innom butikken en gang?

    hilsen Svein Erik og Gro
    snerik5@hotmail.com

    SvarSlett
  42. heisann:)
    Ja no er faren stor for at det blir en del stopp i Volda :) Eg ynskjer dykk lykke til med dei siste førebuingane og ikkje minst; lykke til når festen er i gang!:)

    Helsing Solfrid & Miriam
    solfrid.aase@velsvik.com

    SvarSlett
  43. YESS! :D

    jannemy@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Lykke til med oppstarten. Gleder meg til å sjå korleis butikken blir når de opnar. Har forresten også skrevet om dykk i bloggen min.
    http://ingridsinesysaker.blogspot.com/

    SvarSlett
  45. Me ser fram til opning av ein butikk Volda absolutt har bruk for. Håper på godt utval i fargerike og funksjonelle kle til småtroll :=)
    (camilla.elin@gmail.com)

    SvarSlett
  46. Ann Kristin Øverberg Haugen6. september 2009 kl. 11:51

    Lykke til med oppstarten !!! Gler meg veldig til den :)
    Det einaste eg er litt lei meg for,er at de har klede berre for den minste aldersgruppa.... Eg har snart for store born til å kunne handle der,for tida går vanvittig fort... Men kjekt med ein ny butikk uansett !!!

    SvarSlett
  47. lykke til me opninga av den superkule butikken! ditte her blir bra!!
    Helsing den travle besøkaren:p
    am_b_13@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Gleda meg til opninga! Lukke til med innspurten.
    Helsing Nina
    ninaulv@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Lykke til med innspurten!
    Hiver meg på konkurransen og har linket til dere på bloggen min :)

    SvarSlett
  50. Må sei ej e kjempeimponert over ka dokke he fått til! Utrulig flotte butikk med masse flotte vare. Der va rett so heimekoselig, so ej kjeme vel til å stikke innom både titt og ofte! ;)

    Masse lykke til med opninga!!

    SvarSlett
  51. Jippi!Ser ut til at dere åpner akkurat det vi trenger her i området!Lykke til med åpninga.Gleder meg til å ta turen innom!!: )

    lisbeth.murberg@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Johoooo!!!!Snart åpning!kor ej gler meg!!!Ønske om ein PANG start på torsdag og eit godt salg vidare, for jula er snart om døra og det er deilig å ha handla spennande mjuke julegaver litt tidlig slik ein kan nyte førjulstida ;)Stå på "Fruer" ditte kan dokke!!!!!! Lykke lykke til!!

    Klem Tonje Sætre Indrearne
    tonje_saetre@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Spennende å endelig få en annen butikk med litt mere utvalg:)og spreke farger. Ser vi alle fram til..Til lykke med åpningen.

    Randi-Marie, Malinn og Mattias

    anasi30@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Gratulere so mykje! Gleda mej til å ta turen innom :) Lykke til! Ditte kjeme til å bli kjempe bra!!

    Mvh. Stine
    simartine@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Hei damer! :)
    Jeg gleder meg virkelig til å komme og se og handle hos dere i morgen!
    Jeg håper dere får en god siste-dag-før-åpning-dag i dag - og at dere får sove litt i natt!
    Alt godt til dere! :)
    Mvh Gunhild T. Moltubak
    gtheodorsen@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Masse lykke til med butikken....
    Hege Holmqvist

    SvarSlett
  57. Lykke til i morga! Ej og han Teodor kjeme å ser :)

    Lene Borgersen

    SvarSlett
  58. lykke til med den store opninga imorga!!:) det var endelig på tide med en barnebutikken som he både klede å utstyr! Ej å lisje dokka gleda oss veldig til å ta turen innom imorga!!
    ditte blir bra.
    mvh. simona å ada louise
    simona_aaland@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Hei :) Lykke til med opnina av butikken i morga! Det blir kjempekjekt å få ein ny butikk her, og ikkje minst ein butikk med barneutstyr! Dokke er tøffe og modige som satsar på dette, men eg er sikker på at det er mange, inkludert meg sjølv, som vil støtte dokke. :) Nok ein gang, lykke til i morgon, eg skal i alle fall ta turen! :) Helsing Ingvil Smelvær ingvilsmelvar@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Lykke til me åpninga :-) ser ut som det verte en kjempe lækker butikk ja!
    Kjem nok til å stikke haude innom ;-)

    Helsing Sigrun Nordahl å dei to små...

    SvarSlett
  61. Gratulere med butikken! Gleder meg til å komme å handle :)

    shusby@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Gratulerer med åpning av ny butikk! Det trenge vi virkelig her i Volda! Blir spennande!

    Helsing Gunhild:)
    gunhild_b@hotmail.com

    SvarSlett
  63. gratulerer med butikken! den ser ut til å bli fin.
    helsing Øyvind
    yndestad01@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Hei damer!
    Gratulerer med ny butikk. Gleder meg til å stikke innom i morra :-))

    Hilsen Heidi
    urna67@hotmail.com

    SvarSlett