Klær leker og utstyr til barn frå 0-12år

fredag 17. juni 2011

VINNAR AV GÅVEKORT!

Først må eg berre tusen tusen takk....! Eg er heilt overvelda over alle dei superkjekke kommentarane på forige innlegg! Eg bukkar og neiar.. :) Men så.. no har eg fått hjelp av ein av våre kjekke kundar med trekking. Må gå riktig føre seg veit du.. ;)
Vinnar av gåvekort på 500kr blei...
tamtattatata.... Marlen Th. Raudøy
Gratulerer!
Men eg blei så gla for at så mange tok seg tid til å skrive ein kommentar så eg har trekt ut 3 stk som får trøstepremie. Dei får velgje seg ut ein BLAFRE koffert!
Og her kjem vinnarane:
Helene Garnes
Astrid Velsvik
Anita K. Rønneberg

Gratulerer! Premiane kan hentast på butikken.. :)
God helg folkens!!!!
PS!! Har foresten laga til eit stort stativ med varer til halv pris....!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar